השוואת שירותי שדרוג אתרים

חברות שמתמחות ב פיתוח תוכנה, אפליקציות ואתרי אינטרנט מציעות גם שירותי שדרוג אתרים. שירותים מן הסוג הזה מיועדים לכל בעלי אתרי האינטרנט ויש להם המון יתרונות. בראש ובראשונה, שירותי שדרוג אתרים מאפשרים להתאים אתרי אינטרנט מיושנים לסטנדרטים חדשים. התאמת האתרים לסטנדרטים חדשים באה לידי ביטוי בנראות של האתר, בתכנים, בתמונות, בעיצוב, בממשק, בהתנהגות וכן הלאה.

מעבר לנראות, השדרוג של אתרי אינטרנט עשוי לבוא לידי ביטוי גם במה שמתרחש מאחורי הקלעים. המשמעות בפועל היא שניתן להיעזר בשירותי שדרוג על מנת לשנות את הקוד הטכני של האתר ובשביל להתאים אותו לדרישות של מנועי חיפוש. התאמה לדרישות של מנועי חיפוש מסייעת לקדם את האתר באופן אורגני ויש לה גם השלכות בתחום האבטחה.

על אף היתרונות הברורים של שירותי שדרוג אתרים קטנים או גדולים, לא תמיד ברור כיצד לבחור אותם. נכון להיום יש מגוון רחב של שירותים מן הסוג הזה והשוואה ביניהם מגלה שורה ארוכה של פרמטרים שאליהם כדאי להתייחס.

3d illustration. Worker with helmet and jackhammer. Website building, under construction concept.

פרמטרים להשוואה יעילה בין שירותי שדרוג

הפרמטר הכי חשוב שבו צריך להשתמש על מנת להשוות בין שירותי שדרוג של אתרי אינטרנט הוא כמובן מקצועיות. ככל ששירותי השדרוג יתבצעו בצורה מקצועית יותר, כך סביר להניח שהלקוח יחסוך זמן וכסף. מצד שני, לא בהכרח ברור כיצד לבחון את רמת המקצועיות של חברה שעוסקת בשירותי שדרוג.

הדרך לבדוק מה רמת המקצועיות של חברה שמבצעת שדרוג אתרי אינטרנט היא להתרשם מתיק העבודות שלה. התרשמות מתיק העבודות תסייע לבחון את רמת המקצועיות של החברה, את היכולת שלה לעמוד בדרישות של הלקוחות ובסופו של דבר גם את ההתאמה שלה לבעלי אתרי אינטרנט מיושנים.

במידה ולא בטוחים כיצד לבחון את תיק העבודות של חברה שעוסקת בתחום של שדרוג אתרי אינטרנט, ניתן להרחיב את החיפוש ולקבל המלצות אובייקטיביות. המלצה היא דרך מצוינת לדעת מה רמת המקצועיות של חברה מסוימת עוד לפני שמזמינים את השירותים שלה. הסוד הוא לקבל המלצות מאנשים שאפשר לסמוך עליהם ובהם חברים, קרובים ובני משפחה, או לעקוב אחר חוות דעת ברשתות חברתיות ובאתרי אינטרנט ייעודיים.

השוואה בין שירותי שדרוג לפי המחיר

כמובן שאי אפשר להשוות בין שירותי שדרוג של אתרי אינטרנט בלי להתייחס לסוגיית המחיר. מצד אחד, בעלי אתרי אינטרנט מיושנים לא מעוניינים לחרוג מתוך מסגרת התקציב שלהם על מנת לבצע שדרוג. מצד שני, מחיר נמוך מדי צריך להדליק נורה אדומה כי הוא עלול להעיד על כך שהשירות הוא ברמה מקצועיות ירודה. לכן השאיפה היא לשלב בין עלות סבירה לבין רמה מקצועית גבוהה וכך ליהנות מכל העולמות.

מומלץ להקדיש לפחות כמה ימים להשוואה בין שירותי שדרוג לפי הפרמטר של המחיר. במסגרת השוואה לפי המחיר יש לבחון מה כולל השירות, תוך כמה מתבצע השירות והאם ישנה אחריות מסוימת על התוצאות. במידה ומעוניינים לקבל את השירות עצמו, רצוי לתאם שיחת היכרות עם נציגי החברה המבצעת ולפגוש אותם על מנת להתרשם מהם ברמה האישית.

בסופו של דבר, בחירה נכונה של שירותי שדרוג תהיה שווה את ההשקעה של הזמן והכסף. השדרוג מייעל אתרי אינטרנט קיימים והוא משתלם לעומת האופציה של בניית אתרי אינטרנט חדשים. בעזרת השדרוג ניתן לחדש את כל סוגי אתרי האינטרנט ולהיעזר בהם על מנת להגיע ללקוחות חדשים. זו סיבה מעולה לבצע את השדרוג, להגדיר מטרות נכונות ולדאוג שהוא יהיה ברמה גבוהה.

נכתב על ידי ניר צין מקלאוד רוקט שדרוג אתרים ופיתוח אפליקציות

 

לקוחות ממליצים:

מיני דיל – עסק למוצרי מים ומיני ברים

גל און – חברה למוצרי מים ומיני ברים

ריול עדיקה – עורך דין נזיקין בירושלים

רוני ברנע – עורך דין דיני משפחה

דורון יוניסי – מבקר פנים

אליצור טופולסקי – מוצרי ריצוף, קרמיקה ועוד